Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor la bikkja stå utenfor butikker og bjeffe?


Renate A

Recommended Posts

Nå er jeg skikkelig oppgitt. ;)

Har sittet og lest til stor prøve idag som er på fredag og stadig blitt avbrutt av hunder som bjeffer utenfor butikkene her.

Jeg bor på et tett sted, litt bortenfor butikkene, men enda så hender det jeg hører hundene stå og bjeffe utenfor butikkene i 15-30min av gangen.

Idag har det vært helt extremt med bjeffing. <_<

Hva er vitsen med å ha med seg hunden i denne varmen og binde den utenfor alle butikker du skal inn i?

Ikke er det lov heller.

Jeg vet at når man hener seg opp i noe så blir det enda mer irriterende, men akkurat idag passet det jæ**** dårlig at alle Bærums gamle og fine damer skal ha med seg sine små hunder ut og handle.

De står jo og hisser hverandre opp også, når de hører en bjeffe så MÅ de jo bjeffe tilbake *GRRR*

Vil heller har musikken til russen en den gneldringen.

Lite hjerte sukk fra meg.

(jeg har klart å lese alt jeg skulle lese selvom jeg ble veldig forstyrret) :wub::icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUffda, ikke greit å lese med slike forstyrrelser *klapp på skuldra*

Dersom hundene står og bjeffer når de blir plassert utenfor så er de nok ikke helt konfortable med situasjonen, vil jeg tro. Da burde hundene heller få sitte igjen hjemme så lenge. Dessverre alt for mange hundeeiere som slår to fluer i en smekk på denne måten.

Det er ikke ulovlig å ta med seg bikkja for å handle. Det er ulovlig å sette den utenfor inngangsdøra eller slik at den hindrer folk i å passere den, men så lenge den ikke er i veien for noen så er det ikke ulovlig.

Personlig tar jeg ikke med meg min hund på butikken, men det er mest fordi jeg frykter at hun ikke står der når jeg kommer ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...