MyPapillon Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2006 Hei, noen som var i Kr. Sand i helga,bare kjempenyskjerrig på hvordan det gikk med dere? Det eneste jeg vet av resultater derfra,er fra min oppdretter,hun fikk Championat på den hunden hun stilte,men vet ikke hvem hun stilte,glemte selvførgelig å spørre... Hvordan gikk det med de andre som evnt. stilte papillon? Stor hundehilsen fra Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2006 Bestevennina mi fikk blått på unghunden hennes som har blitt BIS får noen uker siden, og CK på forrige utstilling, og Nuch hennes fikk bare rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2006 1JK, 1 JKK, HP og 3 VK Kritikken: good mouth. Feminin head, good ears. Rather good sholderangul. good front/bone, good tailset and coattexture, moves well. Veldig fornøyd selv. Var veldig spent på hvordan det gikk. Før oss var det to andre, en hann og en tispe, i en annen rase og begge de fikk blått. Da kjente jeg at nervene kom mer, men det ble jo HP Jeg så sikkert litt overrasket ut fordi han ene som var inne etterpå i åpen klasse sa: Ja, den er lilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2006 lagt det ut i den andre topicen om utstillinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2006 Stenger denne tråden da tråden om NKK Kristiansand omhandler nøyaktig samme tema. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar