Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmedag i skogen.

ida

Recommended Posts

I dag har vi bare tuslet i skogen og nytt det deilige sommerværet. (For en uke siden hadde jeg på ull og termodress. I dag singlet!)

Fibi har hilst på, eller passert med bravour:

En storpuddel hann, koiker (Skrives det sånn?) svært aktiv hann, whippet 8 uker, familie med to bråkete småunger, to gedigne glatthårete vorsthere, en flat-tispe, en irsk setter hann og en mann med kano på hjul. Noen var løse og noen i bånd. Noen kom jumpende bort av seg selv og noen spurte pent om å få hilse. Kanon trilla bare forbi.

Vi var ute i fire timer på vår vandring i skogen. Det var ikke et bjeff mot noen og langlina hang på mest til pynt hele turen!

All vår trening og avledning har endelig lønt seg. Jeg tror jammen jeg kanskje er i ferd med å få en hund som både er trygg på meg og seg selv. JIPPI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg er så glad for at jeg kan dele mine gleder (og frustrasjoner) med dere på sonen. Jeg vet nesten ikke hvem noen av dere er, men det er aldri noen av dere som blir lei av at jeg alltid prater hund. :( Dessuten forstår dere hvor mye arbeid som ligger bak for at noen av våre firbeinte, som har hatt en litt tøff start i livet, skal klare sånne "selvfølgeligheter" som å møte andre to- eller firbeinte med stil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...