Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevennlig hytte.

ida

Recommended Posts

Skrevet

Denne sommeren blir anderledes... I år har jeg tenkt at jeg skal ha en sommerferie ut fra hundenes behov. Det optimale ville vært å leie en hytte som lå litt for seg selv, langt fra sau og andre husdyr, ikke så langt fra et vann og hvis jeg vil ha med meg Solo og Ane, bør det være innedo og dusj der. :) Minstejenta vil gjerne ri, så hvis det er muligheter for det sånn litt unna, hadde det vært fint. Det er ikke så farlig om det er på fjellet eller ved sjøen, men siden vi bor i Oslo bør det jo ikke være for langt å reise herfra. Har vært på Finn.no. Der fant jeg en nydelig hytte i Telemark, men det gikk selvfølgelig sauer på tunet. Ønsker bare å kunne la ytterdøra stå på vid gap i et par uker, uten å få hetta hvis hundene tusler ut på tunet og å traske lange turer i skogen eller på fjellet uten å "gå i kø". Det hadde vært noe det! Er det noen som vet om et "hundeparadis" vi kunne leie for et par uker? Jeg krysser fingrene! :)

Skrevet

Hei!

Vi hadde hundetreff på Finnskogen Turist og Villmarkssenter ifjor. Anbefales på det sterkeste :lol: De har badestrand, flott turmiljø og fine hytter :D Lykke til!

Skrevet

har sendt deg pm

Takk for den. Det hørtes helt perfekt ut!

Hei!

Vi hadde hundetreff på Finnskogen Turist og Villmarkssenter ifjor. Anbefales på det sterkeste :lol: De har badestrand, flott turmiljø og fine hytter :D Lykke til!

Er det ikke andre der samtidig?

Skrevet

Jo, det er det, men det er veldig mange turstier å velge imellom , og det er en fantastisk natur der :lol: Skal definitivt tilbake der :D Sauer finnes det ikke :P

Skrevet

Det så veldig fint ut på nettsiden! Mailer dem på tirsdag og finner ut mer, jeg! Takk skal du ha!

:lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...