Gå til innhold
Hundesonen.no

Tar dere mye bilder av hunden deres?

Renate A

Recommended Posts

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Hmmm.. Skrev isted at eg hadde ca tatt 5000bilder siden eg fikk santoz men tok nå isted en sjekk av det som ligger på pc'n og på 9mnd har eg tatt ca 4700bilder. :mellow:

Edit: Med andre ord har eg enda flere bilder siden eg har en dvd plate på 4.4GB med bilder av gutten. Det ligger noen tusen der og. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jeg tar bilder hele tiden. Det kommer kanskje av at jeg nettopp har kjøpt kamera! Tar bare bilder av bikkja, jeg! Må skjerpe meg. Stakkars barna mine, får knipse litt av dem når vi er på ferie! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var eg mykje flinkere, tok bileter nesten kvar dag.. Men no høyrer det faktisk til sjeldenheten, og det er litt synd. Prøvar å ta med meg kameraet på tur, men det er så upraktisk! Kanskje hunden skal få kløv slik at ho kan bære kameraet sjølv, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg kommer til å gjøre det ja.. Bare i går tok jeg over 300 bilder, og det var det første besøket hos kennelen.. Slettet ca 100 bilder og fremkalte 223 bilder..

Og mamma skulle ha en kopi av filmen.. så jeg fremkalte 446 bilder.. betalte over 800 krone.r.

:)

MEN, til mitt forsvar, jeg MÅTTE ha bilder mens jeg venter på valpen, for det er helt forferdelig å vente, og bildene trøster litt...

Og så driver jeg med scrapbooking, så de blir nok brukt, i hvertfall de fineste!

og det er jo sant, valpetiden går fort over, så det er koselig å ha mange bilder..!

Nå skal jeg ta en backup av bildene, sånn at de ikke blir borte når pc`en min kræsjer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar MYE bilder, av så og si alt vi gjør. Begynte med kompaktkamera, fikk dilla og kjøpte 350D. Så tok jeg neste steg og kjøpte 20D og er blitt en ivrig fotograf. Tar mest bilder av hunder, men også andre dyr.

sverigeleoparden2.JPG

Menneh... Det bilde har vel ikke du tatt? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg bikkje enda men kan allikevel svare - på forhånd - JA. Når jeg klarer å fylle opp minnekortet på 1500 bilder på et par dager nå som jeg IKKE har hund tør jeg ikke tenke på hvor mange bilder jeg kommer til å ta når bikkja kommer i hus. :P Har et Nikon D50. Deilig kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg bikkje enda men kan allikevel svare - på forhånd - JA. Når jeg klarer å fylle opp minnekortet på 1500 bilder på et par dager nå som jeg IKKE har hund tør jeg ikke tenke på hvor mange bilder jeg kommer til å ta når bikkja kommer i hus. :P Har et Nikon D50. Deilig kamera.

Fullstendig OT - men 1500 bilder? Hvor stort minnekort har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...