Guest Marthe Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Hei! Jeg er førstegangskjøper av hund, og har bestemt meg for Cavalier King Charles Spaniel. Bruker MYE tid nå på å lese meg opp på rasen, og hunder generelt. Men, jeg synes det er vanskelig å vite hvilke oppdrettere som er seriøse, og som har bra valper å tilby. Greit med øyensjekk, HD og hjertesjekk, men jeg synes nå det er vanskelig likevel. Er det noen der ute som har Cavalier og som har god erfaring med oppdrettere? Håper å høre fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Du har gjerne vært her allerede men: Cavalierklubben.no. Ligger både oppdretteroversikt og valpeformidling der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Sender deg en PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 11. April 2006 Rapporter Share Skrevet 11. April 2006 Sender deg en PM jeg. Send gjerne til meg og' selv om det kan bli en stund til for min del da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin Skrevet 24. April 2006 Rapporter Share Skrevet 24. April 2006 Send gjerne til meg og' selv om det kan bli en stund til for min del da... Send gjerne pm til meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Marthe Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Hei! Hehe...flaut..men jeg vet ikke hva en PM er...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 Hei! Hehe...flaut..men jeg vet ikke hva en PM er...? PM er personlig melding. Tror det kommer opp et lite pop-up vindu når du får en ny PM. Du kan komme inn på innboksen din ved å gå inn på kontrollpanelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 25. April 2006 Rapporter Share Skrevet 25. April 2006 PM er personlig melding. Tror det kommer opp et lite pop-up vindu når du får en ny PM. Du kan komme inn på innboksen din ved å gå inn på kontrollpanelet jeg får mail når jeg får PM.. får ikke popup vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar