Gå til innhold
Hundesonen.no

strand tur

Anettex

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vill treffest så kan vi gå på standa en dag det er sol og pent vær!! hadde hvert rå kjekt!

Jeg kan bli med jeg og men da må jeg overnatte hos deg Anette ;)

Skrevet

Jeg kan bli med jeg og men da må jeg overnatte hos deg Anette ;)

Jada!! det er du alltid velklommen til å gjøre! hehe!! gleder meg mer og mer til du flytter hit jeg! hehe!

Skrevet

passer det kanskje neste helg?? lørdag 29 eller søndag 30?? bare ett forslag!:P kan gjerne væremed denne helgen også jeg! :P

Skrevet

kan ta det neste helg der igjenn da? Eller når stipende kommer :) må jo ha litt penger og :)

Jeg vil og bli med på tur. Men det blir nok vanskelig å finne en dag som passer alle... Den helgen skal jeg på utstilling i Kristiansand...

Skrevet

29-30 april passer ikke meg heller, men med litt forvarsel passer de fleste helger ;)

14 mai passer fint her da wink.gif om det passer for dere andre da?

14 mai passer fint for meg ;)

Skrevet

Håper det blir noe da ;) hadde vært så kjempe gøy da. Truffet andre folk og hundene hadde hatt det så gøy og blitt sosialisert men andre hunder osv... Er helt med jeg nå hehehe ;)

Skrevet

kan gjerne grille her viss d funker?? vi har sånn fin line i hagen som vi kan lenke hunden fast så de kan leke mens vi griller...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...