Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruker du hundesele i bil?

olavxxx

Recommended Posts

Hunden min liker visst ikke bur, men jeg ville aldri tatt en hund i bur heller ;)

Det er nå bare meg, hehe.. Jeg liker ikke bur-dyr..

Feks. kanin, marsvin, o.l. Har ikke samvittighet til å ha "fengslede" dyr.

Det er nok en vanesak ja, men litt rar må jeg få lov å være? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde bare ett reisebur til min men har endelig skaffet meg ett nytt skikkelig bur som kan være i bilen! hehe! han liker ikke det nye så veldig godt og hadde aldri giddet å sitte stille i noen sele så jeg måtte ha bur... viss vi ikke skal langt holder jeg han ofte! da står han og kikker ut og koser seg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg liker ikke å ha dyr løs i bilen! tenk viss du skulle krasje da! eller hvis ANDRE krasjer i deg! du vet aldri hvordan en biltur til butikken kan ende! hundene har ett liv de også som du risikerer! Tenk å ha barnet ditt sitte løst i bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olavxxx du er akkurat som mamma hun liker heller ikke burdyr :P

er hun singel??

hehe.. ;)

neida, men fra spøk til salat:

Hunden min digger å kjøre bil og sitter helt fint i midten bak :-)

Han ville sitte fremme i begynnelsen, men jeg har skinnsete bak og derfor er det enklere å rengjøre.. (har med engangs rengjøringskluter).

Forøvrig, er det ikke noe problem å hive på han sele og det er heller ikke noe problem med "vedlikehold", som å rense sår, etc. på han.. sitter alltid fint :P (som regel)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde reiseburet så var det glidelås oppe på buret! så når vi hadde vert ute så hadde Timon klart å åpne denne glidelåsen å komme seg løs! så når vi kom tilbake så stod der en liten gutt å kikket i ruten! mor min liker ikke å ha hunder løse i bilen! Jeg blir alltid trua med at det er jeg som må støvsuge den inni hvis jeg ikke skaffer meg skikkelig bur snart! hihih!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...