Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har blitt lurt?


Yakine

Recommended Posts

*flir* Det var herlig. Første gangen i mitt liv jeg har klart å lure noen:p Fikk du snakke med Kungen, Marianne? :P

:huh: Jeg la på når jeg hørte "Dette er en automatisk telefonsvarer for det Kongelige Slott" :)

Jeg sendte den rundt til mange andre også, og det var mange som gikk 5 på! Kjempe gøy!!!! :P;)

For dere som sikkert lurer litt nå, så fikk jeg en sms av Ingvild som det stod: Hei! Jeg er i Oslo nå, og jeg trenger å snakke med deg, men mobilen min funker ikke. Kan du ringe meg på 22048700, spør etter Harald, han vet at jeg er her... Ingvild :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke lurt :) men jeg lurte mamma. Hu var på hytta, og jeg på fest. Ringte på henne og sa at jeg var gravid. Hun gikk 5 på til å begynne med, men etter en liten stille tenke tid så sa hun; åå aprilsnarr? Da klarte ikke jeg å holde meg lengre. Tenkte å narre typen med at jeg var gravid og men glemte det. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO, jeg ble nettopp lurt!!

Guro sa at typen til Lill (borzoi) hadde spurt Lill om de skulle forlove seg! Og Lill ante ikke hva hun skulle svare! Og jeg begynte å ramse opp for Guro grunner til at de IKKE skulle forlove seg ;) Fy søren, jeg gikk rett på!! :P

:P:P:P

(For din info er vi ikke engang sammen nå)

Forresten, hva var hundesonen spøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebroren min sa "se! En elefant i hagen", men jeg gikk heldigvis ikke på den............ :rolleyes:

haha ;)

Den beste var jo når han sa: "benedicteee? Mamma kjørte ut med bilen.. :P "

Uten å høre hva han hadde sagt, sa Benedicte "aprilsnarr!" (blitt vant med Mathias sine håpløse forsøk på å lure henne trill rundt) og Mathias snudde seg og gikk skuffet ut igjen <_< For 10ende gang ca :P

jeg ble forøvrig ikke lurt 1.april.. tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...