Gå til innhold
Hundesonen.no

Primolut

Birte

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Det har vel vi andre egentlig ingenting med??

det er privatsak ja :) Men vet noen hva slags mening dette medikamentet har liksom? hvordan fungerer den, og hva brukes den mot/for?

Skrevet

det er privatsak ja :) Men vet noen hva slags mening dette medikamentet har liksom? hvordan fungerer den, og hva brukes den mot/for?

Felleskatalogen, søk på legemiddel så står alt der. Om man feks har ujevn mens, skal på ferie etc tenker jeg.

*vurderer seriøst stilling på Klare Klok*

Skrevet

Felleskatalogen, søk på legemiddel så står alt der. Om man feks har ujevn mens, skal på ferie etc tenker jeg.

Ny moderator stilling her Klara Klok :)

Du tar jobben du vell?

Guest Vicky
Skrevet

Ok. ja, du burde nok vurdere det nå, Vipsen :)

Skrevet

Tror jeg *host* hadde hatt litt problemer med å holde meg alvorlig. Myyyye rart der ass!

haha, sant det :P Jeg hadde aldri klart det hvert fall.. 90% av det som kommer ut av munnen min er ironi, så ;)

Skrevet

i hvilke situasjoner er det man trenger å fremskyve menstruasjon? bare lurer på hva det brukes til medisinsk.

er nok som vipsen sier med ujevn mens og om det er en tid man absolutt ikke vil ha mensen ;) Ikke alltid like lett, vettu :P hehe

Skrevet

Och, om man har helt totalt mangel på mens, da kan man "provosere" den frem med primolut.

*være vipsens assistent*

Skrevet

Och, om man har helt totalt mangel på mens, da kan man "provosere" den frem med primolut.

*være vipsens assistent*

Oh, jeg trodde det var du som er Klara Klok jeg ;)

Skrevet

Oh, jeg trodde det var du som er Klara Klok jeg ;)

Såh, du ser opp til meg? Er det slik å forstå når du skal vurdere stillingen? Eller, skal du stjele stillingen fra meg om jeg alt er klara klok? :P

Skrevet

Såh, du ser opp til meg? Er det slik å forstå når du skal vurdere stillingen? Eller, skal du stjele stillingen fra meg om jeg alt er klara klok? ;)

*host*

Du er jo litt sånn... Ingen over, ingen ved siden... Sjelden. Elns.

Skrevet

*host*

Du er jo litt sånn... Ingen over, ingen ved siden... Sjelden. Elns.

Ja, jeg vet.. jeg er ufattelig sjelden.. Men jeg gjør alltid unntak for deg. B)

Skrevet

Hui ;) Hva nå du skal ha lurt ut av meg?

Nei, ikke noe.. Egentlig er det den sjeldne hunden din som gjør at jeg gjør unntak. Sjeldenheter må holde sammen. :P

Guest Vicky
Skrevet

Skulle nesten hatt en egen helsedel i forumet hvor dere to kunne vært noe lignende klara klok ;) Dere kan jo det meste som har med helse ser det ut til.

Skrevet

Nei, ikke noe.. Egentlig er det den sjeldne hunden din som gjør at jeg gjør unntak. Sjeldenheter må holde sammen. ;)

Ytterst sjelden. Blir bare født mange hundre sånne i året

*gi seg selv advarsel for å gå waaaaay OT*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...