Gå til innhold
Hundesonen.no

Sitter her å klør i fingrene og håper Jostein setter

Lazita

Recommended Posts

Nei dette er ikke no Aprilspøk.

Vi har fått parabol!!! :P

No bare håper jeg vi har råd til dette da :P så ikke broren til Jostein får inkassosak på seg, for den står i hannes navn. Så endelig så skal vi få mangen kanaler og alt det der som følger med. Har gått å ønsket oss parabol i flere år nå og no tok vi oss råd til det, så no bare venter jeg på at den skal henges opp(det blir gøy med litt mere enn bare 4 kanaler ja :icon_redface: )

Er det mulig å glede seg mere da? sitter her å verker etter å få den på plass, men Jostein er ute å kjører på utdrikkingslag i dag og er ikke ferdig før i 6 tiden og da skal vi til min mor og de å spise så den komer ikke opp i dag håper vi får hengt den opp i morgen jeg altså :P

Så no blir det Canal Digital for alle penga her, kommer nokk til å gå litt ut over matbudsjettet men det får vi heller leve med.

Og broren til Jostein kom jo med en fin kommentar då "no må dere kjøpe dere en dvd spiller som dere kan spille inn med så kan jeg ringe hvis det er noen filmer jeg vil ha spilt inn", jeg bare sa at "ja du vet jeg har jo snart bursdag" hint hint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...