Gå til innhold
Hundesonen.no

Humor bilder tråden

SnowDOG_

Recommended Posts

Skrevet
Filmen ligger jo ikke plutselig ute på nett, da.. Man er nødt til å ta litt konsekvenser dersom man velger å publisere bilde-/videomateriale av seg selv på nettet. Så lenge du har det lagra kun på din egen PC er sannsynligheten for at det blir publisert relativt liten. Det er frivillig mao.

Jeg vet jo det, men jeg tror ikke at gutten som la ut videoen var klar over at han kom til å drite seg totalt ut og at videoen ville bli sett av millioner.

Skrevet

Vi valgte IKKE selv om filmen der vi drepte døra på bilen vår sku ut på nett eller ikke... den lå bare plutselig på YouTube.

Så er vel ikke helt sikkert den det er snakk om her har bestemt selv heller (har ikke sett filmen det er snakk om jeg da men)

Skrevet
Vi valgte IKKE selv om filmen der vi drepte døra på bilen vår sku ut på nett eller ikke... den lå bare plutselig på YouTube.

Så er vel ikke helt sikkert den det er snakk om her har bestemt selv heller (har ikke sett filmen det er snakk om jeg da men)

Det kan egentlig være at han ikke har lagt den ut selv. Tror ikke han hadde skrevet merkelige komentarer på sin egen video..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...