Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra nkk


Lazita

Recommended Posts

Helt enig, fornuftig dommer banana

Benedicte: er det "fortsatt" den venstre armen din du driver å svinger på når du starter?!

*Frem med pakk-teipen... :P

Takk :(

Ja, det er den armen!! Og den fikk jeg trekk for overalt! Både under stå under marsj, dekk under marsj, fri ved foten og alle andre øvelser hvor hun skulle gå fri ved fot :P Frem med teipen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Takk :(

Ja, det er den armen!! Og den fikk jeg trekk for overalt! Både under stå under marsj, dekk under marsj, fri ved foten og alle andre øvelser hvor hun skulle gå fri ved fot :P Frem med teipen!

Ja da taper du jo fryktelig mye på samme greien. Hva med å trene med hånden i lommen? Har gjort det litt for å unngå å "styre" Birk med båndet, jeg er helt håpløs på lineføring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da taper du jo fryktelig mye på samme greien. Hva med å trene med hånden i lommen? Har gjort det litt for å unngå å "styre" Birk med båndet, jeg er helt håpløs på lineføring...

Jeg gjorde faktisk det før! Men da hadde jeg alltid hendene i lommen, og jeg ble korrigert hele tiden :( Cita kunne kun gå fot om hendene mine var i lommen :unsure: Men jeg har trent mye på å ikke gå som en soldat i dag da :P Problemet er å ikke falle tilbake til gamle vaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell på kritikken står det både 4VK og 4BTK og det går jeg ut i fra om det er CK eller ikke blåser jeg en lang marsj i hun ble 4BTK ut i fra kritikken B)

Det er ikke kritikken som bestemmer resultatet...

Når resultatene registreres i NKK vil de aldri registrere 4 BTK uten CK. De vil trolig kontakte ringsekretær for å dobbeltsjekke (om det ikke står riktig i premielista).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie fikk:

1JK, 2JKK, HP, 3VK, CK!

Her er kritikken fra dommer Mona K Selback:

Meget god type, feminimt hode med godt utrykk.

Vakre øyne, fine ører, bra bitt.

Fine vinkler, bra kropp for alder.

God overlinje, velansatt hale.

Enda noe valpete i pels, fin farge, bra bevegelse.

Bra fremvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kritikken som bestemmer resultatet...

Når resultatene registreres i NKK vil de aldri registrere 4 BTK uten CK. De vil trolig kontakte ringsekretær for å dobbeltsjekke (om det ikke står riktig i premielista).

ja ja så får de sende meg CK rosetten da gjør ingenting for min del det. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...