Gå til innhold
Hundesonen.no

Koiranet (finsk dogweb)

LBL

Recommended Posts

For dere som liker å forske i rasene deres.. Finsk dogweb har nå kommet i engelsk versjon! (og nå som jeg har lært meg finsk og! :icon_redface: )

Koiranet - engelsk

Har du lært deg finsk? Kanskje jeg kan få deg til å finne ut om utstillinger og konkurranser i Finland?:P Er kanskje ikke så mange av de i NordFinland...

Flott at Koriranet har kommet på engelsk, jeg har brukt en stund på å forstå litt av siden når jeg letet etter lapsk og aussie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som liker å forske i rasene deres.. Finsk dogweb har nå kommet i engelsk versjon! (og nå som jeg har lært meg finsk og! :icon_redface: )

Koiranet - engelsk

Supert, takk for tips :P

Driver å sikler på en finsk oppdretter, men skjønte ikke bæret når jeg prøvde meg på "dogwebben"....

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lært deg finsk? Kanskje jeg kan få deg til å finne ut om utstillinger og konkurranser i Finland?:icon_redface: Er kanskje ikke så mange av de i NordFinland...

Flott at Koriranet har kommet på engelsk, jeg har brukt en stund på å forstå litt av siden når jeg letet etter lapsk og aussie...

Det var en liten overdrivelse at jeg har lært meg finsk.. :P Jeg hadde lært meg hva det meste betydde på koiranet siden og litt sånn generelle hundeutrykk for å i det hele tatt kunne surfe på finske hundesider.

Men det finnes jo en svensk versjon av FKK sider: http://www.kennelliitto.fi/SV/Forstasidan/ Der finner du link til internasjonale utstillinger og videre til alle de andre, men da på finsk igjen.. Det fine med finske utstillinger er at de veldig ofte har websider, så da finner man til en viss grad info (på finsk!) eller man kan ihvertfall maile og spørre på svensk eller engelsk. Da var det bare å ha styr på finsk geografi da.. der er jeg skikkelig dårlig gitt.. :P Vet ihvertfall at Rovaniemi er langt nord, hva med å tilbringe sankthanshelgen der? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...