Gå til innhold
Hundesonen.no

Mira begynner å bli voksen

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

Ja så var den endelig kommet. har ventet øenge på den. siden hun har vært litt koko i det siste. jeg gruer meg sånn de neste ukene/dagene og hvordan d vil gå. for de er vell veldig masete?

nå ligger hu i sakkosekken med truse på..TEMMELIG fornærmet på meg :)

Skrevet

Det kommer ann på fra tispe til tispe hvordan de er, noen er kjempe masete, mens andre merker man nesten ikke på at har løpetid.

Bare pass på at hannene holder seg unna hun, ellers blir det boller i ovnen. :)

Skrevet

Pito blir BITCH når hun har løpetid. Skikkelig merr *lol*

Ellers så er hun utrolig masete pga hun vil ut og markere og finne seg en hønk..

Guest Vicky
Skrevet

Pito blir BITCH når hun har løpetid. Skikkelig merr *lol*

Ellers så er hun utrolig masete pga hun vil ut og markere og finne seg en hønk..

Akkurat samme her.. men så er tispene våre utrolig like :) Vicky er en bitch tvers igjennom i løpetiden.

Skrevet

Merket ikke noe særlig på LiLi.. Kanskje litt ekstra kosete bare :huh: Ville ikke brukt truse alt for mye i starten, lurt å la henne få sjansen til å vaske seg :P

Skrevet

Ja så var den endelig kommet. har ventet øenge på den. siden hun har vært litt koko i det siste. jeg gruer meg sånn de neste ukene/dagene og hvordan d vil gå. for de er vell veldig masete?

nå ligger hu i sakkosekken med truse på..TEMMELIG fornærmet på meg :huh:

Grattla da marlene :P sikkert kjempe spennende da for å se hvordan hun oppfører seg osv :P

Skrevet

Mira er så¨snill. maser ingeting..merker at hun er mere kosen ialaffl. før hadde hun ikke tid, nå kan hun sitte litt på fanget og sånnt :huh:

Skrevet

Akkurat samme her.. men så er tispene våre utrolig like :huh: Vicky er en bitch tvers igjennom i løpetiden.

Ja det er utrolig rart at de er så like :P når man tenker hvor ulike de er i rasene :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...