Gå til innhold
Hundesonen.no

Entlebucher Sennenhund

Lisbet

Recommended Posts

Nå sparker de så jeg kan kjenne det! :-)

Becky stakars ser mest av alt ut som en pølse med fire bein, men hun er i god form igjen, etter litt kvalme og trøtthet en periode igjen. Nå er hun gjerne med på en lek igjen, men hune r roligere enn hun pleier når vi er ute.

Tre uker igjen til fødselen, jeg gleder meg som en unge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei!

Har ikke vært så aktiv på en stund, Becky's valper er nå 7 uker gamle, og bare vidunderlige!

De er utrolig sosiale, men så har det ikke manglet på besøk her heller...

Både egenskapsmessig og eksteriørmessig er jeg veldig fornøyd med de søte små, fikk dessverre avbestilling på hannen, så foreløpig har han ikke noe nytt hjem, men jeg regner med at det ordner seg etter hvert. Han ser ut til å bli den beste av dem alle, og er en skikkelig sjarmør i pels, som det blir vanskelig å sende fra seg. Vi klikkertrener litt omd angen da, så de skal være sånn passelig klikkerkloke når de reiser herfra, det blir mye enklere for valpekjøperne da. Og det er moro å se hvor fort de lærer når de er så små.

Vi har nå DNA-testet (venter på svar), hatt valpetest og ganskning/evaluering, og de kjører bil uten noen problemer, de går alle folk i møte, enten de har sett dem før eller ikke. Men fremmede hudner måd et knurres på... ;-) De er litt skumle, særlig de som er "feiltegna" :-) Men det kommer seg også. De har mye å lære, men tar det meste veldig fort, de virker oppvakte og lærnemme, og det skal bli spennende å følge dem videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...