Gå til innhold
Hundesonen.no

Dine 5 minutter i rampelyset

jaktlykke

Recommended Posts

Skrevet

Å komme i kort-kort miniskjørt, og dertilhørende liten topp, tilsynelatende for å vise fram sin egen kropp, synes jeg ser dumt ut, uansett alder og utseende på kroppen. Slik som dette sistnevnte ser man ofte på JH, og da er jeg enig med en oppdrettervenn av meg som sa, at her er det visst bare å få vist fram pupper og lår som gjelder.

Nei, dette ser man ikke ofte på JH men det finnesselvfølgelig unntak, men de er ihvertfall i mindretall! :angry:

Skrevet

Selv om jeg ikke er fersk med hund så er jeg fersk innen utstilling. Har stilt kun en gang men fikk på kritikken at jeg var flink til å stille henne :P

Siden jeg er fersk i utstillingssammenheng synes jeg og da at jeg så mye rart. I mine øyne ser det riktigst ut når handleren stiller ren, velstelt og nøytral. Ser ikke noe rart ut at de som stiller jakthunder f eks stiller i jaktklær - henger jo sammen med hunden :huh: Men ikke når de ser ut som de har sovet og bodd på fjellet i de samme klærne de siste to ukene før utstillingen. Men samtidig ser det litt merkelig ut at de som stiller selskapshunder stiller i jaktklær.. Så jeg holder meg til formelen ren, velstelt og nøytral, det er jo hunden og ikke handleren som skal stå i fokus :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...