lo:co Skrevet 20. April 2006 Rapporter Skrevet 20. April 2006 Har tatt mot til meg og meldt på Foxy... Blir sikkert kjempegøy! Har fått med en, kanskje to, griffontisper til så vi får litt konkurranse.
Henriette Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Hvem kommer på søndag? jeg kommer med Doffen og Leo. Caroline skal stille Doffen til meg:)
Aragorn05 Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Jeg kommer, skal være støtte for tanta mi og hennes lille Tibbe Raja Blir en super helg! håper bare været holder seg som det er her på Tanem så
Henriette Skrevet 4. Mai 2006 Rapporter Skrevet 4. Mai 2006 Gleder oss veldi:) Men doffen er ikke så veldi trent da:S off.. gruer meg egentli veldi da:S hehe Men går vel bra... hehe
Guest Christine Skrevet 7. Mai 2006 Rapporter Skrevet 7. Mai 2006 Nå, hvordan gikk det med alle dere?
victoria_e Skrevet 7. Mai 2006 Rapporter Skrevet 7. Mai 2006 Nå, hvordan gikk det med alle dere? Det samme lurte jeg på Noen som tok bilder da?
Caroline Skrevet 7. Mai 2006 Rapporter Skrevet 7. Mai 2006 Henriette fikk ikke kommet engang, så vi dro ikke vi heller. Ble for mye styr med buss bare for å se på..
Gjest Skrevet 7. Mai 2006 Rapporter Skrevet 7. Mai 2006 Har ikke bilder da men selvskryt: Leon ble Best i Rasen, konkurrerte kun mot broren sin da... Også ble han 3 Best i gruppa si Det viktigste for meg er vel egentlig kritikken og måten han viser seg på. I dag ville han ikke gå noe spesielt bra, bare noen biter, men han sto derimot som en million Siden jeg hadde med meg alle ungene så fikk jeg vel egentlig ikke med meg så mange resultater, og heller ingen bilder Noen andre med litt bedre oversikt kanskje?
Henriette Skrevet 7. Mai 2006 Rapporter Skrevet 7. Mai 2006 Kjempe bra:) sitter her å koser meg med penecelin min jeg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar