Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Trene rally- og lydighet i Bergen?

Recommended Posts

Er det noen soniser i Bergen som kunne tenke seg å trene lydighet og rally lydighet med oss? :) 

Den klubben vi er medlem av som har lydighetstrening krasjer med andre ting. Det hjelper veldig for meg å faktisk komme i gang med treningen hvis jeg har en avtale om å trene. 

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Vi fikk beskjed for en knapp uke siden at vi får en ekstra utsatt frist vi kan søke om, 15. Juni. Jeg har søkt pga jeg jobber i helse & omsorg, det blir så enormt mye jobbing og lite overskudd til bacheloren. Håper dere også får noe beskjed snart🤞🏼
    • Synes denne var fin    ----- Jeg hater vinter noe så intenst, men akkurat nå er det helt greit med sidelengs snøstorm i alle retninger. Da holder folk seg inne, og jeg slipper dårlig samvittighet mtp. lite tur; frøkna nekter å være ute uansett. Vi opprettholder svømminga så hun får det hun trenger fysisk, så håper vi det blir mange fine fjellturer i sommer. Ellers tillater jeg meg å være kjempeskuffa over at vi får enda en sesong med Nosework-stevner spolert. Vi skulle til Sverige å konkurrere både i mai og juni, og jeg hadde virkelig gleda meg til å komme skikkelig igang igjen etter at vi fikk høsten ødelagt av "norska hundsjukan"   På et litt mer overordnet nivå synes jeg det skumleste med korona er uvissheten. Hvor skal dette ende? Hvordan ser verden ut "på andre siden"? Prøver å ikke tenke så mye på det og begrave meg mest mulig i studiene, men det er jo vanskelig å konsentrere seg. Ikke vet jeg om det blir levering av master i mai heller, vi får ingen informasjon om noe som helst 
    • Du er ikke alene om å ikke få sove..😒
    • Nå er natta her, jeg får ikke sove.. ser på krim. Prima sover, jeg vil sove... får ikke sove. Men ble et blogginnlegg i det minste:) Ha en fin søndag folkens
    • Her trumfer været koronatiltakene når det kommer til elendighet. Det er nesten ikke mulig å bevege seg ute. I natt måtte jeg vente til halv fire før jeg fikk gått kveldsrunden grunnet et polart lavtrykk eller noe som la igjen mer snø på så kort tid enn jeg noen sinne har sett før. Med orkan i kastene. Synes det har vært historien - i en eller annen variant - siden oktober. Litt satt på spissen. #værsjuk Bor så langt fra folk at bare været hadde vært sånn høvelig, så hadde jeg egentlig ikke merket så mye til disse tiltakene. Men når man sitter inne og det tyter korona i alle kanaler, så blir det en ganske uggen stemning. Og det hjelper ikke når jeg får så dårlig samvittighet hver gang jeg ser på hunden. Jaja. Det går vel over. Været må nå begynne å ta til vett snart - sikkert før sankthans en gang i alle fall. Men nedstegningen tror jeg vi må slite med en stund. Toppen er ikke spådd før om mange uker. Nekter å tro at man sender ungene på skolen et par uker før ferien starter. Og siden grensene vil bli stengt lenge, veldig lenge, så nekter jeg å tro at noen synes det er en god idé at hele Norges befolkning skal begynne å reise rundt på Norgesferie i juli. Så august-september? Man kan jo kanskje håpe at det er mulig å lette litt på noe etterhvert. Klarer feks ikke helt å se at fellestreninger med 10-20 hunder og eiere, utendørs, med bevissthet om å holde avstand, skal utgjøre noen risiko. Det hadde i alle fall gitt litt avbrekk i hverdagen etterhvert. Vi får sjå.
  • Nylig opprettede emner