Marthe Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Skrevet 28. Februar 2006 Sitter her å planlegger sommeren. Har lenge tenkt på at det hadde vært gøy og møtt andre hundeeiere i nærområdet. Feks noen dager i sommerferien hvor vi kunne ha ligget i telt, og trent med hundene om dagen, eller bare ha det sosialt? Hvis det er noen fra vestlandet/haugesund som synes dette hadde vært gøy, kan de melde seg her? Jeg kan gjerne prøve å finne plass og slik Hilsen Marthe ([email protected] hvis noen vil spørre på msn)
Tine Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Skrevet 28. Februar 2006 Klart eg vil vær med vettu hadde vært kjempe kos det da, passe heilt sikkert for meg det
Marthe Skrevet 28. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2006 Klart eg vil vær med vettu hadde vært kjempe kos det da, passe heilt sikkert for meg det Det er bra Håper det er flere også som vil Hvis ikke blir det ganske ensomt
Silje Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Skrevet 28. Februar 2006 Det er jo arrangert hundesoneferie på Ogna da, ca 1 time fra stavanger..
Marthe Skrevet 28. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2006 Det er jo arrangert hundesoneferie på Ogna da, ca 1 time fra stavanger.. Ja, jeg har sett det. Akkurat da er ikke jeg hjemme, hvis ikke ville jeg vært der også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar