Gå til innhold
Hundesonen.no

Balders hjemmeside

Rabalder

Recommended Posts

Siden er bra den...

tips.

-ikke bruk sms-smilyer i teksten...

-Bilder kan med fordel linke rett til bilder, uten at man må innom enda en side før man er der.

-liker ikke reklamen til piczo, men det er det vell ingeting å gjøre med...

Ellers en bra side med enkelt oppsett, lett å bruke å relevant info... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Flott side :D

Rabalder er så fin altså :D

På min pc kom de vakre bildene av Balder (på siden om han) opp ganske sakte (og jeg har et relativt raskt brebånd), men det er ikke så lett å gjøre noe med kanskje?

(har selv en bildeside som det kanskje går litt tregt for bildene og komme opp på, så jeg skal ikke uttale meg for mye om det...(jeg får ikke gjort så mye med det heller ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen side. :-) En av de bedre i piczo ja. Reklamen må man leve med vel... (hint... start.no har et reklamefritt alternativ...)

Bruker litt lang tid på noen av bildene. Og det er vel ikke mulig å få meny på alle sidene med piczo? Har enda ikke sett noen ha det. Synes det forstyrrer litt at man må bla tilbake fra hver side.

Flott hund også. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger :P

Anne og andre som vil linke: Link i vei :P

Er ganske irriterende den reklamen ja og de trege bildene, søsteren min går media, skal få henne til å hjelpe meg med ny hjemmeside når hun har lært seg dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...