Gå til innhold
Hundesonen.no

Labrador retriever oppdretter eller privat person?

Ingebretsen
 Share

Recommended Posts

Så bra at du har funnet en oppdretter du har fått god kontakt med :) har du sjekket med raseklubben at de er godkjente for rasen?
Ville tatt en telefon for å sjekke ut.

Jeg har gjort veldig mye undersøkelser av labrador-oppdrettere, så om du trengre mer tips, eller mer info om ulike linjer osv. er det bare å sende meg en PM. Lykke til med hund, labrador er en fantastisk rase. :D Husk bare å sjekk helsestatus ikke bare foreldre og bakover, men søsken, og evt. søskens avkom osv. (Det sjekker du i dogweb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har funnet en oppdretter du har fått god kontakt med :) har du sjekket med raseklubben at de er godkjente for rasen?

Ville tatt en telefon for å sjekke ut.

Jeg har gjort veldig mye undersøkelser av labrador-oppdrettere, så om du trengre mer tips, eller mer info om ulike linjer osv. er det bare å sende meg en PM. Lykke til med hund, labrador er en fantastisk rase. :D Husk bare å sjekk helsestatus ikke bare foreldre og bakover, men søsken, og evt. søskens avkom osv. (Det sjekker du i dogweb).

Takk og nei jeg har ikke tatt en telefon til raseklubben men fant dem på retrieverklubben sin side tror jeg det var men skal ringe til dem itilfelle :)

Jeg har ikke tilgang til dogweb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider