Gå til innhold
Hundesonen.no

Søndags-EFIT hos ingvildoline 1. juni

Recommended Posts

Skrevet

09:00-10:00 Vi har nettopp våknet, noen av oss litt mer enn andre... Så vi ligger i sengen og koser og surfer på nett.

YDCasCb.jpg

10:00-11:00 Frokosten inntas foran TVen, under pleddet i sofaen.

Nwsmvvx.jpg

11:00-12:00 Jeg surfer på nett, Meesha mener vi stod opp altfor tidlig.

qmWc0IT.jpg

12:00-13:00 Notatene mine i politisk teori er funnet frem for en siste gjennomlesing før mandagens eksamen. Meesha sover...

9bXTI0F.jpg

13:00-14:00 Har vi gjort oss klare til å gå tur.

OhpklUM.jpg

14:00-15:00 Er vi på tur, her rundt Store Lungegårdsvann. Været er nydelig og Meesha smiler til livet!

riBXET1.jpg

15:00-16:00 Vi er kommet hjem fra tur, og jeg rydder og vasker litt i gangen.

7J68u44.jpg

16:00-17:00 Dagens middag ble pizza fra Dolly Dimples. Jeg har spist meg så mett at jeg er kvalm.

ChCAERS.jpg

17:00-18:00 Jeg prøver å bli litt mindre mett, Meesha lurer på hva jeg gjør med telefonen.

aaZiqVl.jpg

18:00-19:00 Jeg legger på plass tørre klær og henger opp en ny klesvask.

ACSp0LY.jpg

19:00-20:00 Vi går en liten runde i det varme været. Meesha er null niks interessert i å se fint inn i kamera.

t1VdgXv.jpg

20:00-21:00 Jeg surfer på nett og prøver å finne på hva jeg skal ta EFIT-bilde av, og prøver meg på en selfie med Meesha. Han er riktignok mer interessert i å glo ut av vinduet.

4UF7d5h.jpg

21:00-22:00 Vi har lagt oss i sengen med The Breakfast Club på HBO Nordic, og er snart klare til å sove!

LA45GO7.jpg

Skrevet

Fin og koselig dag :ahappy: Kjempe fint ståbilde av Meesha :D Kunne nesten brukt det som oppstillingsbildet!

Haha nei han står jo heelt feil! Krysset er jo en bratt nedoverbakke fordi han knekker i bakknærne siden han står på kanten av veien :lol: Men utover det var det fint hihi! :D

Skrevet

Haha nei han står jo heelt feil! Krysset er jo en bratt nedoverbakke fordi han knekker i bakknærne siden han står på kanten av veien :lol: Men utover det var det fint hihi! :D

Hahah, det er sant, men han stod veldig parallelt med beina da! Og så veldig søt ut :wub:

Skrevet

Hahah, det er sant, men han stod veldig parallelt med beina da! Og så veldig søt ut :wub:

Ja! Og ja sååå søt :D Han er så fiiiin når han smiler i sola :wub: