Gå til innhold
Hundesonen.no

Moelv 5-6 februar 2011

jaroshund

Recommended Posts

Skrevet

Ja, det er vel det første stevnet for oss i 2011. Bea skal for forste gang konkurrere innendørs. Blir spennende å se hvordan hun reagerer på det...

Noen flere som skal konkurrere her?

Skrevet

Jepp, vi skal. Har booket hytter på Sveastranda. Starter nok bare Kenya siden de deler inn i hopp og agility ring, og da blir det bare stress med 2 hunder i ulike klasser.

Skrevet

Jepp, vi skal (selvsagt), siden stevnet på Moelven er på suverent underlag! :thumbs:

Blir "bare" å stille èn hund da den eldste er offisiellt pensjonert...når jeg tenker meg om kan det bli lett "kjedelig" siden jeg i alle år har konkurrert med to. Ja ja, en gang må bli den første :thumbs:

Martine: gleder meg å hilse på igjen hvis jeg i det hele tatt blir å kjenne deg igjen :thumbs: Håper og tror det denne gangen blir tid til å være litt mere sosial...siden jeg bare stiller èn, liksom :)

Edit: Jøss, det ble en drøss med julesmiley's.

Skrevet

Martine: gleder meg å hilse på igjen hvis jeg i det hele tatt blir å kjenne deg igjen :thumbs: Håper og tror det denne gangen blir tid til å være litt mere sosial...siden jeg bare stiller èn, liksom :thumbs:

:) Du er isåfall ikke den eneste... Gleder meg til å se ditt blide åsyn igjen!

Skrevet

jeg har ikke helt bestemt meg ennå...

sånn ca hvor langt er det til moelv fra oslo? innbiller meg at det er et stykke?

Tar et par timer omtrent :icon_redface:

Vi skal!

Skrevet

Blir morro å møte deg igjen Martine! Vi har booket hytte på Stranda Camping på Biristranda... Var litt sent ute, så det var fullt på Sveastranda :ahappy:

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...