Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig svart lærhalsbånd?

meika

Recommended Posts

Det er nok sorte lær halsbånd i de fleste butikkene, om de har av billigvariantene i alle vet jeg ikke, men JEG ville iallefall kjøpt et som var litt dyrere enn de billigste pga kvaliteten på læret, også ser de bedre ut :cry:

Buster Zoo vet jeg har billige skinn bånd, men du får kvalitet og utseende deretter :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser igrunn etter et helt vanlig, svart lærhalsbånd som jeg har lyst å få tak i billigst mulig.

Noen som vet hvor det er billigst i Oslo?

Billig bør ikke være et førstevalg når du skal kjøpe lærhalsbånd og/eller kobbel. :lol: Vet ikke hvor du bor og hvor mye dette kan være til hjelp, men jeg har handlet bånd og litt ymse i butikken Din Beste Venn i Ljabruveien i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig bør ikke være et førstevalg når du skal kjøpe lærhalsbånd og/eller kobbel. :lol: Vet ikke hvor du bor og hvor mye dette kan være til hjelp, men jeg har handlet bånd og litt ymse i butikken Din Beste Venn i Ljabruveien i Oslo.

Det skal ikke brukes, derfor betyr ikke kvalitet og utseende så mye. Det skal brukes til å teste forkjellige måter å dekorere lærbånd på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...