Gå til innhold
Hundesonen.no

BOT-dekken

Recommended Posts

Det er veiledende pris på som alle forhandlerene følger, etter hva jeg har sett - både på nett, i butikk og på stevner etc. Billigst er Sverige, da du kan trekke fra 15-20 prosent grunnet kronekursen. Og brukt da selvfølgelig.

Det jeg har konkludert med er at Back on Track er billigst hos Canis, om man har VIP-rabatt, og det har jo du :icon_redface:

EDIT: Blondie hadde 60-63 om du lurer på str

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men hvordan oppnår man VIP rabatt på Canis?

Ved å handle mye og få poeng på brukerkontoen sin eller ved å være aktiv i forumet på canis :icon_redface:

Ellers så er det Canis som er billigst med frakt :P Også måler du jo bare nakke-halerot så har du str nærmest til cm der :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veiledende pris på som alle forhandlerene følger, etter hva jeg har sett - både på nett, i butikk og på stevner etc. Billigst er Sverige, da du kan trekke fra 15-20 prosent grunnet kronekursen. Og brukt da selvfølgelig.

Det jeg har konkludert med er at Back on Track er billigst hos Canis, om man har VIP-rabatt, og det har jo du :icon_redface:

EDIT: Blondie hadde 60-63 om du lurer på str

Takk for svar! Da får jeg rett og slett bestille et der til Bridie tenker jeg. Skal måle Bridie en ekstra tur for å sjekke størrelse. Men da blir det julegave på snuppa iallefall. Førjulsgave :PPå tide hu får noe tilbake for alle bildene jeg har tatt av henne :hug:

Så ja, takk alle sammen for svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DusteCanis! Jeg får ikke lov å bestille BOT-dekken kan det virke som... Prøver å legge til i handlekurv, siden lastes på nytt, men ingen ting havner i handlekurven.... Forsøkte med villkårlig annen vare, og det gikk bra. Men ikke BOT dekken i NOEN størrelser.... Noen andre som har opplevd dette før?

Og Martine.... (evnt andre som kan svare) Når du målte frem til 63 cm på Blondie, sluttet du ved haleroten liksom? Veldig skeptisk på bridie sitt.... Fra der halsbåndet vil ligge på nakken til Bridie, og til haleroten, så er det 58,5 cm.... Da bør det vel holde med 59 på henne? Eller bør de være litt store i størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DusteCanis! Jeg får ikke lov å bestille BOT-dekken kan det virke som... Prøver å legge til i handlekurv, siden lastes på nytt, men ingen ting havner i handlekurven.... Forsøkte med villkårlig annen vare, og det gikk bra. Men ikke BOT dekken i NOEN størrelser.... Noen andre som har opplevd dette før?

Og Martine.... (evnt andre som kan svare) Når du målte frem til 63 cm på Blondie, sluttet du ved haleroten liksom? Veldig skeptisk på bridie sitt.... Fra der halsbåndet vil ligge på nakken til Bridie, og til haleroten, så er det 58,5 cm.... Da bør det vel holde med 59 på henne? Eller bør de være litt store i størrelse?

Husker ikke hva hun målte, men om Bridie er 59 er det jo bare å ta det... :ahappy: Testet nå, og jeg får heller ikke lagt i handlekurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjempebra dekken, som ikke bare er et dekken. Jeg bruker det før og etter trening, og hundene nyter det virkelig.

Sakset fra canis:

Back on track er utviklet gjennom en kombinasjon av kinesisk erfaring og moderne vitenskap. Resultatet er et tøy av polyester/polyprpylen med innsmeltet keramikkpulver. Keramikken reflektere kroppsvarmen i form av infrarød stråling.

Infrarødt lys har dokumentert smertelindrende effekt, varmen lindrer inflammasjon, minsker spenninger og øker blodsirkulasjonen. Spente muskler blir avspent og legningsprossesen i muskler og ledd påskyndes.

Back on track benyttes for å varme muskler før fysisk arbeid, men viktigst av alt for å forebygge skader i tillegg til å lindre og fremskynde legningsprossen av inntrufne skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ikke lage en ny tråd om det.... Hvor lang leveringstid kan man forvente hos Canis på noe sånn? Når de har varen på lager?

Bestilte på onsdag.... Kan jeg forvente å ha varene her innen neste helg?

Jeg bestilte et annet dekken fra canis i går og har fått mail nå om at det er sendt med a-post og tar 1-2 dager. Så vil jo tro du får det snart? Hvis de har det på lager da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ja har ikke fått mail om at noe er sendt enda...

bestilte tre stk BOT-dekken. Alle stod det at det hadde på lager. Skal helst levere to av dem på Norsk Vinner neste helg, så hadde vært kjekt å få dem til da :ahappy:

Hmm.. Da ville jeg sendt en mail om du ikke hører no over helga. Jeg ble overrasket over hvor kjappe dem var. Lenge siden jeg har bestilt noe fra canis nå, men mener å huske at jeg alltid har vært fornøyd med leveringa fordi de er kjappe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...