Guest Belgerpia Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 I dag har jeg tilbragt noen timer på Furuset - og Oslo Hundeshow - jeg dro vel hjem sånn rett etter at alle klasse III klassene hadde gått - dermed er det dessverre bare bilder av klasse III - men jeg har i alle fall hauger med bilder. Oslo Hundeshow 2009
Guest Belgerpia Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Fine bilder! Ser jeg noen sonen-hunder? Ja- det er vel i alle fall en liten Kokos der tror jeg
Line_ Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Legg ut mer bilder hvis noen har da Jeg var der i dag, vi fikk siste nappet i Ag1M, og er dermed i klasse 2! I tillegg vant vi lag med kun 6 feil
mokken Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Som alltid flotte bilder BP, det var kjekt å treffe deg igjen Birk disket hopp3 både lørdag og søndag, koker litt i første løp... Også vant vi ag2 lørdag og søndag, feilfritt og napp
MartineH Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Som alltid flotte bilder BP, det var kjekt å treffe deg igjen Birk disket hopp3 både lørdag og søndag, koker litt i første løp... Også vant vi ag2 lørdag og søndag, feilfritt og napp Hyggelig å treffe dere Og grattis igjen!
mokken Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Hyggelig å treffe dere Og grattis igjen! Takk takk Kjekt å se dere i action også, hun er nydelig Kokosen din. Kommer dere til Bergen på trippelstevne i juni?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar