Guest Belgerpia Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2009 I dag har jeg tilbragt noen timer på Furuset - og Oslo Hundeshow - jeg dro vel hjem sånn rett etter at alle klasse III klassene hadde gått - dermed er det dessverre bare bilder av klasse III - men jeg har i alle fall hauger med bilder. Oslo Hundeshow 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2009 Fine bilder! Ser jeg noen sonen-hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2009 Fine bilder! Ser jeg noen sonen-hunder? Ja- det er vel i alle fall en liten Kokos der tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2009 Legg ut mer bilder hvis noen har da Jeg var der i dag, vi fikk siste nappet i Ag1M, og er dermed i klasse 2! I tillegg vant vi lag med kun 6 feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Som alltid flotte bilder BP, det var kjekt å treffe deg igjen Birk disket hopp3 både lørdag og søndag, koker litt i første løp... Også vant vi ag2 lørdag og søndag, feilfritt og napp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Som alltid flotte bilder BP, det var kjekt å treffe deg igjen Birk disket hopp3 både lørdag og søndag, koker litt i første løp... Også vant vi ag2 lørdag og søndag, feilfritt og napp Hyggelig å treffe dere Og grattis igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Hyggelig å treffe dere Og grattis igjen! Takk takk Kjekt å se dere i action også, hun er nydelig Kokosen din. Kommer dere til Bergen på trippelstevne i juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar