Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt stevne i Bergen

MegaMarie

Recommended Posts

Jeg hørte på agility treningen på Sotra om at det skulle være et uoffisielt stevne i Bergen i april en gang. Jeg leste noe på nett om den 16 april, men det er jo midt i uken. Jeg trodde det var snakk om en helg. I mitt hode husker jeg den 19. Noen som vet mer om hvor og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på agility treningen på Sotra om at det skulle være et uoffisielt stevne i Bergen i april en gang. Jeg leste noe på nett om den 16 april, men det er jo midt i uken. Jeg trodde det var snakk om en helg. I mitt hode husker jeg den 19. Noen som vet mer om hvor og når?

Vi (Retrieverklubben) holdt uof idag.... Mener det er BAK som skal holde på torsdag, altså 16. april. Så da blir det vel kanskje fra kl. 17 av? Usikker på dette igrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, men jeg trenger mer hjelp :blink: Er det noen som har veibeskrivelse til Nordnesdalen?

Og er det agility hopp konkurranse også eller vanlig agility?

For å komme til Nordnæsdalen kjører du til Fyllingsdalen, i rundkjøringen før Løvstakktunnellen (retning sentrum) tar du til venstre sånn at du kjører parallelt med hovedveien opp til ca. midten av bakken, der du svinger til venstre igjen (Mekonomen ligger på haugen der) og kjører innover en svingete, humpete vei som er midt i boligområdet. Fortsett innover i skauen der, så kommer du rett på. Det er mulig det står skiltet og selv om det er Uoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...