Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt stevne i Bergen

MegaMarie

Recommended Posts

Skrevet

Jeg hørte på agility treningen på Sotra om at det skulle være et uoffisielt stevne i Bergen i april en gang. Jeg leste noe på nett om den 16 april, men det er jo midt i uken. Jeg trodde det var snakk om en helg. I mitt hode husker jeg den 19. Noen som vet mer om hvor og når?

Skrevet
Jeg hørte på agility treningen på Sotra om at det skulle være et uoffisielt stevne i Bergen i april en gang. Jeg leste noe på nett om den 16 april, men det er jo midt i uken. Jeg trodde det var snakk om en helg. I mitt hode husker jeg den 19. Noen som vet mer om hvor og når?

Vi (Retrieverklubben) holdt uof idag.... Mener det er BAK som skal holde på torsdag, altså 16. april. Så da blir det vel kanskje fra kl. 17 av? Usikker på dette igrunnen.

Skrevet

Takk for hjelpen, men jeg trenger mer hjelp :blink: Er det noen som har veibeskrivelse til Nordnesdalen?

Og er det agility hopp konkurranse også eller vanlig agility?

Skrevet
Takk for hjelpen, men jeg trenger mer hjelp :blink: Er det noen som har veibeskrivelse til Nordnesdalen?

Og er det agility hopp konkurranse også eller vanlig agility?

For å komme til Nordnæsdalen kjører du til Fyllingsdalen, i rundkjøringen før Løvstakktunnellen (retning sentrum) tar du til venstre sånn at du kjører parallelt med hovedveien opp til ca. midten av bakken, der du svinger til venstre igjen (Mekonomen ligger på haugen der) og kjører innover en svingete, humpete vei som er midt i boligområdet. Fortsett innover i skauen der, så kommer du rett på. Det er mulig det står skiltet og selv om det er Uoff.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...