Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmelding til Moelv-stevnet?

tonjev

Recommended Posts

Hei!

Noen som vet hvordan det er med påmeldingen til Totens og Omegn hundeklubb sitt stevne på Moelv 08.02? Ser at påmeldingen til Follo ligger ute for begge dager, men tror da dette var et trippelstevne? Når/hvordan kan man melde seg på til dette, isåfall?

Takktakk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også dette var samarbeid og trippelstevne. Sendte mail og spurte, og det skulle bare være dobbeltstevne i Limtrehallen. Hamar og Gjøvik hadde ikke noe med Toten å gjøre, så de visste ikke. Sendte derfor mail til Toten HK, men har ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så rart. Påmeldingsfristen skal i følge agipro gå ut 08.01, men tviler vel på at dette stemmer. Si gjerne fra hva Toten Hundeklubb svarer, så går vel ikke påmeldingsfristen ut ennå.. :)

Det har blitt avlyst stevner veldig sent tidligere, og det kan for alt man vet være feil i terminlista. Men jeg hadde belaget meg på trippel og er littebitt skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Skulle gjerne vært på Moelv, men ble dessverre hundeløs på desember. SÅ nå venter jeg på valp i mars/april - så da er vi igang igjen... Gleder meg!

Så leit.. Blir spennende med valp da, lykke til! :D

Det ble altså ikke noe trippelstevne, har jeg forstått. For min del er nok to løp per dag nok uansett, så det var kanskje like greit, haha.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært på Moelv, men ble dessverre hundeløs på desember. SÅ nå venter jeg på valp i mars/april - så da er vi igang igjen... Gleder meg!

Så leit, hva har skjedd? Og enda mer OT: Hvordan går det med jaktgolden-valpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, hva har skjedd? Og enda mer OT: Hvordan går det med jaktgolden-valpen?

Fame hadde det ikke bra, det endte med at hu beit - meg, og måtte derfor dessverre ta turen over hundebroen.

Easy ( jakt Golden valpen ) går det kjempebra med! Så hun er nok på plass på Moelv neste år.

Håper det går bra med dere også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...