shatique Skrevet 12. September 2008 Rapporter Skrevet 12. September 2008 Nå føler jeg meg endelig sånn nesten ferdig med nye hjemmesiden. Er et par justeringer som mangler,det skal jeg jobbe med de nermeste dagene. Men det hadde vært hyggelig med kritikker og tips til forbEdringer om noen har noen ideer til meg... Ta en titt >> WWW.SPISSHUND.COM
Gjest Skrevet 13. September 2008 Rapporter Skrevet 13. September 2008 Den var kjempeflott! Fine bilder og fin layout!
shatique Skrevet 14. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2008 Den var kjempeflott! Fine bilder og fin layout! Tusen takk
mixmaster Skrevet 27. September 2008 Rapporter Skrevet 27. September 2008 Fin side! Hvordan greier du det? lykke til videre med den!
shatique Skrevet 27. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2008 Fin side! Hvordan greier du det? lykke til videre med den! Tusen takk. Vel er i grunnen ikke så vanskelig jeg har redigert i Css koden for å få den slik jeg ønsket.
Gina&Corin Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Veldig fin hjemmeside.. Vakre hunder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar