Nikki72 Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Hvem hva hvor kurs ? Kommer du da? Handler kurset jeg hadde meldt meg på, lørdag og søndag. Det kan nok hende jeg kommer da, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Men med hvem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Men med hvem Kurset du mener? Skulle holdes i Rakkestad av Norsk Spanielklubb. Ellinor Gustafson skulle lede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 jah, da blir vi jo skikkelig mange i morgen da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 12. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 ja hel e 4 stykker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Jeg kommer... Med mindre det snør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Det er vist meldt veldig pent vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Tar med meg Tessa tror jeg... Vi kan ha litt ringtrening også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. April 2008 Rapporter Share Skrevet 12. April 2008 Klokken to idag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Blir ikke noe på oss i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Da kom jammen meg felix, Mira og Mila alikevel, det var jammen ikke dårlig Noen bilder fra idag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Ja, vi ombestemte oss i siste liten:) Hundene koset seg jo og vi trengte å komme oss ut litt. Og Mira var jo ikke så sint på di andre hundene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 16. April 2008 Rapporter Share Skrevet 16. April 2008 Treffes dere ofte eller? Akkurat flyttet fra Moss tilbake til Askim. men jeg blir gjerne med å går en dag hvis det buss på søndager.. Men akkurat denne søndagen kan jeg ikke.. Kjæresten min kommer hjem etter en uke i usa på lørdag, så da blir det heller en liten tur her hjemme tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 16. April 2008 Rapporter Share Skrevet 16. April 2008 dette var forigje søndag. Det stod bare ikke noe dato i overskriften. Men det er treff kanskje en gang i måneden. Det er bare å hive seg på. morsomt med Hvit dvergschnauzer også. Aldri sett de i levende livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 16. April 2008 Rapporter Share Skrevet 16. April 2008 Blingsa jeg vet du.. hehe... ja vi hiver oss på vi, hvis jeg har muligheten.. Har barnefri annenhver helg, og har dere det en dag jeg har fri så kommer jeg (orker ikke å ha med en trassen 3 åring på tur nei.. hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar