Gå til innhold
Hundesonen.no

Finnes det noen i Telemark her?

Tervtotten

Recommended Posts

Skrevet

Hei

Lurte på om det fantes noen hundefolk i Telemark her, nærmere bestemt i områdene Seljord, Dalen, Vinje, Tokke eller steder rundt her.

Det er utrolig dårlig hundemiljø her (vinje), og nærmeste hundeklubb er notodden så tenkte kanskje det fantes noen som hadde lyst å gå turer eller trene litt sammen med oss.

post-2747-1192799628_thumb.jpg

Guest lijenta
Skrevet

Jeg bor litt lengere ned jeg da. Vet at det arrangeres noen kurs noen ganger i Seljord og at redningshundene har i hvertfall hatt trening på Rjukan. Selv så bor Jeg i Bø og har en Flatcouted Retriever og en Strihåret vorsteh. :) Det blir jo i grunnennoe jakt her også men i alle hundegrener så ligger jo lydighet i bunnen for å kunne få til noe.

• 2 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
Skrevet
Hei

Lurte på om det fantes noen hundefolk i Telemark her, nærmere bestemt i områdene Seljord, Dalen, Vinje, Tokke eller steder rundt her.

Det er utrolig dårlig hundemiljø her (vinje), og nærmeste hundeklubb er notodden så tenkte kanskje det fantes noen som hadde lyst å gå turer eller trene litt sammen med oss.

post-2747-1192799628_thumb.jpg

Hei!

Eg har starta hundesskole i Lunde (Svenseid) dette året. Det kjem fleire frå Vinje og Seljord på kurs/treninger her! Du kan inn på heimesida mi å lese.

Addressa er www.aussiemudi.com

• 3 months later...
Skrevet

Ser at dette er ganske gammelt, men det får gå.

Vi holder til i Flåbygd ved Lunde og vi dør litt av ensomhet. Hadde vært kjempe artig å ha noen å trene med og gå turer med :icon_cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...