Gå til innhold
Hundesonen.no

Respitt

giggi

Recommended Posts

Jeg lurer på hva respitt konkuranse er jeg :) Det er det veldig ofte i klubben der jeg trener, og jeg har litt lyst å melde meg på bare for erfaringen. Men hadde vært et pluss å vite hva det gikk ut på først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er en uoffisiell konkuranse. Antar det er SBK du tenker på :D Og der har de mange respitter i løpet av et år, i slutten av året legger de sammen alle resultater og får en vinner :) Det er en finfin plass å starte sitt første løp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uoffisiell konkuranse. Antar det er SBK du tenker på :P Og der har de mange respitter i løpet av et år, i slutten av året legger de sammen alle resultater og får en vinner :P Det er en finfin plass å starte sitt første løp :P

Takker for svar Silje :P Men får sent...... har allerede vært med :P Diska begge løpene da, men vi lærte jaffal mye. Så det skal vi være på mer :P

Ot: Har du tenkt å trene Ag med Zima eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar Silje :P Men får sent...... har allerede vært med :P Diska begge løpene da, men vi lærte jaffal mye. Så det skal vi være på mer :P

Ot: Har du tenkt å trene Ag med Zima eller?

ja hun blir nok å se i respitter etterhvert hun også.... Trygg fin plass å debutere :P

neste gang så tar du det nok tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...