-Vilde- Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Hei! Jeg har den startpakken fra ZooSupply med agilityhindere. Men jeg lurte på om noen vet om et sted hvor jeg kan få kjøpt litt større hindere slik som møne, slapptunnel, bom eller dumpe? Gjerne de mindre hinderne også. Er så dumt å måtte dra til Frognerparke for å trene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 agilityshop.se f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 http://agilityshop.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussetass Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 er det agilitybane i frognerparken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 er det agilitybane i frognerparken? Er det ja. Men såvidt jeg vet må man egentlig være medlem for å trene, i hvert fall var det sånn tidligere. Selv om folk flest ga beng i det da... Mulig det ikke er slik lenger, sikkert noen som har mer oversikt enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 29. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2007 Oi kjempebra side:) Tusen takk nå skal det shoppes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussetass Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2007 Er det ja. Men såvidt jeg vet må man egentlig være medlem for å trene, i hvert fall var det sånn tidligere. Selv om folk flest ga beng i det da... Mulig det ikke er slik lenger, sikkert noen som har mer oversikt enn meg være medlem av hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2007 Hvorfor ikke snekre hinder selv? Møne er jo en enkel sak.. Samme med vippe... Bom er jeg ikke helt sikker på om jeg hadde fått helt stabil, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2007 være medlem av hva da? canis familiaris som er den klubben som trener der. koster 200 i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2007 Er det noen som har prøvd de agility skoene som er på den norske siden. er disse bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar