Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen 24-25 mars

trevi

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og Amigo kommer såklart! Vi sikter oss inn på viltsporchampionattittelen i år og da er Bergen første stoppested :rolleyes: Noen som vet hvem som er dommere i gruppe 7? Og hvilken dag det er :)

Skrevet
Kanskje vi kommer med begge hundene. Må bare smiske litt med gubben først, tør ikke dra heeelt alene. :)

Tsk, må du gi deg. Om jeg lokker med svarting å knipe på da?

-Stikker nok innom og miljøtrener om jeg er i nærheten men stiller ingenting :)

Skrevet
Tsk, må du gi deg. Om jeg lokker med svarting å knipe på da?

Hhhhhmmmmm... det frister jo veldig da! :Laugh:

Får kikke litt på det, om vi skal ta turen. :blink:

Skrevet

Ja jeg kommer og skal stille Pito for første gang på NKK utst, så blir det valpesosialisering med Twiggy ^_^ ^_^

Silje: Jeg er enda i "planleggingsfasen" med å finne ut når jeg og mamma jobber, men passer det så skal dere SELVSAGT få bo her!

Skrevet
Hvis alt ordner seg med transport og overnatting, så kommer vi :P Noen som vet om et hotell som det er tillat hunder på?

:P

Alt ordner seg for snille jenter vettu. :icon_redface:

Har funnet tre hoteller der det er lov å ha hunder! :P

Er ikke 100% sikkert jeg kan dra siden vi flytter til Fr.stad i den måneden,men får håpe på det beste.Kan jeg ikke dra til Bergen så gjør jo ikke det no egentlig,vi drar jo uansett til Selbu måneden etter! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...