Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetsringen.com

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

kommer kanskje opp igjen... har bare skjedd noe greier.... :P

Hørtes ikke bra ut altså :P Håper det ikke er noe forferdelig som har skjedd da *trøste-klem*

• 2 weeks later...
Skrevet

Ta deg gjerne en tur. Den er desverre ikke ferdig, og hadde egentlig ikke tenkt å ta den på nett før den var ferdig. Men når man blir mast på er det jo ikke så lett :) hehe, neida det er bare korslig! Det kommer linker til andre sider, og linkene som var på siden før vil også være der :P

Lydighetsringen.com

Blir veldig glad for tips og tilbakemeldinger :P

Skrevet

Råstilig lay! definitift en forbedring! :) Mulig det bare er hos meg, men teksten går utenfor den beige ruta der jeg innbilte med at den skal være. Den scroll`ern er nesten midt inne i den ruta, og ikke ute i kanten. Derfor blir teksten skjøvet mye lenger til venstre, og det er vanskelig pg lese fordi den kommer over bildene i margen av vicky og kelly.

Og i den ruten på forsiden..er det der den teksten som nå står under denne boksen skal stå? :P For hos meg står det ingentin der nå..

ellers, kjempebra side! :P

EDIT: bloggen overlapper også margen med bildene.. alt gjør det.

Skrevet

Syns den ser veldig bra ut jeg alså :) Fine farger og en fin lay. Gleder meg til det kommer opp mer :P

tusen takk Tine :P :P

Råstilig lay! definitift en forbedring! smile.gif Mulig det bare er hos meg, men teksten går utenfor den beige ruta der jeg innbilte med at den skal være. Den scroll`ern er nesten midt inne i den ruta, og ikke ute i kanten. Derfor blir teksten skjøvet mye lenger til venstre, og det er vanskelig pg lese fordi den kommer over bildene i margen av vicky og kelly.

Og i den ruten på forsiden..er det der den teksten som nå står under denne boksen skal stå? tongue.gif For hos meg står det ingentin der nå..

ellers, kjempebra side! smile.gif

EDIT: bloggen overlapper også margen med bildene.. alt gjør det.

Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer! hvilken nettleser bruker du?

Skrevet

Kjempe fin layout Astrid! Men det buhund-jenta opplevde, skjedde hos meg også. Jeg bruker FF...

Da blir det sinnsykt vanskelig å lese teksten.

Skrevet

Kjempe fin layout Astrid! Men det buhund-jenta opplevde, skjedde hos meg også. Jeg bruker FF...

Da blir det sinnsykt vanskelig å lese teksten.

hmmmm.... merkelig....*tenke*

Hvilken oppløsning bruker du? takk for kritikk og hyggelig kommentar! :wub: Setter stor pris på det. bare på den måten jeg kan lære mer og tilpasse det bedre.

Skrevet

Hei, flot at du har lagt siden på nett igjen... :wub:

Regner med siden bare er testet i IE, så i andre så legger Rammen seg feil i forhold til layoten, litt rart også for det er forskjell fra side til side hvor mye det faller utenom. (mot venstre)..

Er sikkert en easy fix uansett.. :o

Gratulerer med nytt Lay vicky.!

Skrevet

Hei, flot at du har lagt siden på nett igjen... :o

Regner med siden bare er testet i IE, så i andre så legger Rammen seg feil i forhold til layoten, litt rart også for det er forskjell fra side til side hvor mye det faller utenom. (mot venstre)..

Er sikkert en easy fix uansett.. ;)

Gratulerer med nytt Lay vicky.!

Ikke testet i IE. Kun i FF. hvordan fikser jeg det? :wub:

Skrevet

Kjempestilig Lay Astrid. Gratulerer. :wub:

Tusen tusen takk! :o Og tusen hjertelig takk for utrolig hyggelig beskjed i gjesteboka! Den satte jeg pris på ;)

Skrevet

Kjempestilig lay, ble riktig så imponert over deg nå ;)

Bildene til venstre var kjempeklare!

Jeg fikk samme "problemet" som buhundjenta i min oppløsning (1152 X 864), men da gjorde jeg bare ruten mindre å så så det bra ut :wub:

Syns Vicky kanskje så litt "sinna ut" på bildet til venstre, men det så veldig bra ut størrelsesmessig og slikt da!

Flott design, og jeg juger ikke det vet du :o

Skrevet

Kjempestilig lay, ble riktig så imponert over deg nå ;)

Bildene til venstre var kjempeklare!

Jeg fikk samme "problemet" som buhundjenta i min oppløsning (1152 X 864), men da gjorde jeg bare ruten mindre å så så det bra ut :wub:

Syns Vicky kanskje så litt "sinna ut" på bildet til venstre, men det så veldig bra ut størrelsesmessig og slikt da!

Flott design, og jeg juger ikke det vet du :P

tusen takk Katarina! :P

Hmmm, er det noen som vet hvordan jeg kan få den rammen til å gå riktig i alle oppløsninger? :unsure: Vanskelig! hehe.... Burde jeg kanskje lage siden annerledes så det blir lettere å få den til å passe i andre formater? Trenger desperat råd. :P

edit en ting til: det forandrer seg hos meg på hvordan siden ser ut på samme nettleseren fra tid til annen :o hva kan det komme av?

edit nå blir forresten siden min ordnet av en god venn. Daniel Så nå blir nok snart siden bra :P

• 6 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...