Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund på tog: Oslo -> dombås -> åndalsnes


Aussieglis
 Share

Recommended Posts

Lurte på om noen her har peiling på hvordan tog som kjører på denne strekningen og hvor mye plass det er der når man reiser med hund? Lurer spesielt på om jeg skal orke å drasse med meg et tøybur eller ikke. Ser litt mørkt på det om hunden skulle måtte ligge i midtgangen, det ville nok blitt mye for henne over så mange timer men hun er ellers vant til å reise småturer med tog og da ligger hun enten skvist ved beina mine et sted imellom seter eller jeg sitter i gangen ved dørene sammen med henne, og det blir litt dumt å gjøre det i mange timer føler jeg. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har tatt den turen nå, men om du får plass i hundevogn tror jeg det er en åpen plass til tøybur der. Eller familievogn, der det egentlig er plass til barnevogn. Evt. sitte på plass med sånn firersete, men du er avhengig av at det ikke sitter noen i mot da. Jeg har hatt med tøybur, og fått plass til det, men det kommer rett og slett litt an på hvor du sitter og hvor fullt det er.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...