Gå til innhold
Hundesonen.no

Jursvulst operasjon


Mel
 Share

Recommended Posts

Hei! Hunden min ble operert på torsdag og fikk fjernet 9 kuler på jur. Jeg fikk beskjed at jeg kan fjerne bandasje neste dag, men er ikke det litt for tidlig? Hun har fått body jeg bruker når vi er ute, hun har ikke fått kragen. Hun er også veldig hyper og vil gjerne være ute og gå tur, men når vi gå ut ruller hun masse i gresset og jeg er redd at sting åpnes, hva er deres erfaringer? Kan jeg gå kortere turer med henne, jeg tenkte 15-20 minutter, eller skal jeg helst holde henne rolig? Det er første operasjon av hunden så kanskje jeg overreagerer litt? Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring som Wilhelmina. Da min fikk fjernet jursvulst, så fikk hun body til å ha på inne og ute, og klar beskjed om å holde henne i ro. Ut å tisse på plenen. Husker ikke hvor lege operasjonsbandasjen var på, men tror ikke det var så veldig lenge, men hun fikk IKKE slikke på såret, og vi måtte rense hver dag i starten.

Veldig rart at du fikk så dårlig informasjon. Jeg hadde ringt til dyrlegen snarest for å få tydelig info om hva du skal gjøre, hvor mye aktivitet som er greit, og spørre om alt du er usikker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...