Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor liker hunden din å bli klødd?


Pingeling
 Share

Recommended Posts

Har hundene deres en favorittplass å bli klappet/klødd? Eller har de en "kos er kos" holdning?

Jeg har hatt litt av hvert, både særinger og de som synes at all kroppskontakt er fantastisk. Nå har "tenåringen" blitt veldig tydelig på hvor hun skal koses med, så jeg begynte å tenke på det nå som hun sitter her og skyver hånda mi på plass hvis jeg prøver å kose med noe annet enn mage eller...wait for it...armhuler. Yep, hun skal absolutt strykes på området mellom brystkassa og forbena. Da må jeg si jeg forestrekker den myke, gode magen hennes, men hadde vært koselig med pelskos også! Det må jeg til min eldste frøken for å få. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min synes kos er det beste i verden, og hun er egentlig fornøyd bare med å bli tatt på hvor som helst. Men favoritten er å bli klødd bak ørene, da blir hun helt salig. Apropos det, så hadde vi en veterinær før i tiden som var overbevist om at alle cavalierer har SM, og som prøvde å provosere frem symptomer på frøkna hver gang vi var der nettopp gjennom å klø henne bak ørene og i nakkeområdet. Det gikk ikke så bra kan man man si, hun syntes jo bare det var deilig :teehe:

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyn var av typen en pekefinger ytterst i pelsen var nok til å få henne på rygg foran beina dine :lol:

Floss eeeeelsker å kosemoseklø på flankene. Fern går i dunge av å klø under halsbåndet/opp mot øret, men hun løfter også på beinet så du skal kose magen hennes selv stående, så tror det er favoritten. Men begge setter pris på kontakt uavhengig av hvor. 

Felles for alle hundene jeg har eid er at det å ligge i fanget og bli strøket i blisset rolig med en finger eller to er noe av det beste på jord. Elsker det! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...