Gå til innhold
Hundesonen.no

Eldste hundene tussete på (badet) valpen.


Busann
 Share

Recommended Posts

Har fått ett problem som jeg aldri har hatt før.

Hver gang jeg bader valpen (6 mnd), blir begge det 2 eldste hundene mine (hanner) helt tussete på ham og oppfører seg som han skulle vært en tispe med løpetid.
Dette skjer (heldigvis) kun de første dagene etter badet, men siden han er liten nok til å gå under magen deres og det er 2 hanner må han bades oftere enn jeg ville gjort ellers (lukter ikke akkurat roser). Dette skjer uansett om alle er badet (samme shampoo) eller kun valpen.

Noen som har noen råd om hvordan jeg kan forhindre det? Eller er det bare alderen, forsterket av vasking som fjerner "deres" lukt?
Er eneste problemet mellom dem, og selv om valpen heldigvis ikke forstår noe ennå og derfor ikke reagerer negativt, er jeg redd det kan blir bråk senere om vi ikke får tatt det nå. 
Har vurdert hundeparfyme så han lukter det samme uansett om han er badet eller ikke, men vet ikke om det bare er bortkastete penger?

IMG_4312.thumb.jpeg.6a777634e7dc6b76afb85997d5344df4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, simira said:

Har du prøvd en annen sjampo? De er det eneste jeg kan komme på.

Nei.
Skal gjøre det neste gang han bades, men har brukt samme sjampo siden før jeg fikk valpen så rart de plutselig reagerer på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...