Gå til innhold
Hundesonen.no

Varmeskjørt, tips, råd og anbefalinger?


simira
 Share

Recommended Posts

26 minutes ago, Kaja said:

Ullskjørt fra klesarven er fantastisk! 

Jeg har ett sånt og et mer "bobleskjørt" fra høøks. Har også sydd et selv av et gammelt gold stripe teppe. 

Ull er jo tyngre, men mye varmere. Så litt avhengig av bruk selvsagt :)

Det var Klesarven som fikk meg på tanken. Men et slikt kan jeg sy selv, så tenker det når jeg får på plass symaskin i nytt hus om et par mnd. Det finker fint til rullestol- og bilturer. Et kortere bobleskjørt er kanskje bedre til gåturer med hundene og sånt.

Hvilket skjørt har du fra Høøks, og er du fornøyd med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, simira said:

Det var Klesarven som fikk meg på tanken. Men et slikt kan jeg sy selv, så tenker det når jeg får på plass symaskin i nytt hus om et par mnd. Det finker fint til rullestol- og bilturer. Et kortere bobleskjørt er kanskje bedre til gåturer med hundene og sånt.

Hvilket skjørt har du fra Høøks, og er du fornøyd med det?

Det ser ikke ut som de har modellen lenger, mitt er litt kortere enn det de har nå (CRW). Syns mitt er hakket for kort så de ser bedre ut de nye! (Fint på bakken, litt kort å ri i) Men det varmer godt og veier ingenting. Jeg bodde i det i stallen i hele fjor vinter, og det holdt med ridebukse under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...