Gå til innhold
Hundesonen.no

The Only One Alpha Spirit Puppies - Erfaringer


Kri
 Share

Recommended Posts

The Only One Alpha Spirit Puppies

https://www.zooplus.no/shop/hund/torrfor_hund/alpha_spirit_for/alfaspirit_the_only_one/701281

Noen som har erfaring med dette fôret ?

innholdsfortegnelsen ser veldig fin ut. 

valpen går på Acana puppy large breed nå, men tenker å gå over til alpha spirit når jeg skal kjøpe nytt.

Alpha spirit er også tilsatt taurin som kan forebygge DCM, om hunden ikke produserer nok selv. Mulig Acana også er tilsatt taurin, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vi har tidligere prøvd litt forskjellig av fôr, da hunden min er litt kresen og ikke spiste så godt når det var tid for mat. Men så fikk vi en prøvepakke på The Only One Alpha Spirit Multiprotein, og den likte han veldig godt. Så godt at vi godt kan bruke fôret som godbiter. Så nå har han spist The Only One Alpha Spirit 7 days de siste 2 årene, og vi er fornøyde. Vet ikke om det er det "beste" fôret der ute, men innholdsfortegnelsen, som du sier, ser veldig bra ut.
Vi har i alle fall ingen problemer med fôret. Hunden liker smaken, har fin pels, er frisk og rask, bra avføring, får i seg det han trenger, så for oss er fôret en hit.
Vi har ikke akkurat erfaring med The Only One Alpha Spirit Puppies, men ser for meg at det er ganske likt.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takker for erfaringsdeling ☺️

Kjøpte en sekk med 7 days og han elsker det, men jeg må porsjonere da han ikke har magamål når det gjelder dette fôret.

Gikk da bort i fra Acana som han egentlig kunne regulert mengde selv.

Begge fórene har han hatt bra mage på. Litt hardere avføring med Alpha

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...