Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Har Grønlandshund. Robuste, ærlege hundar som kan takle lange vinterturar, kløve og trekke. Frisk rase, med særdeles låg innavlasgrad og lite helseutfodringar. Sosiale flokkdyr som elskar folk. Alle folk. Å vere innbrotstjuv hjå oss hadde vore nada problem, største fare er å bli kosa ihjel 🤣 Lite lyd, som regel berre når dei veit det er tid for fôring og kanskje i "startgropa" om ein er fleire spann samla for å køyre saman. Og om det passerer vilt utanfor hundegården.
    • Oppvarming og nedtrapping kan være bare vanlig rolig gåing i 15 min 😊
    • Har du ikke kapasitet til en jaktlabbe så har du nok ikke kapasitet til en flat heller. Vil vel si det er den mest krevende av standard-variantene, og etter å ha vært nærmeste nabo til en understimulert flat litt for lenge, så vil jeg si at dette ikke er en rase man skaffer seg om man ikke har både høy kapasitet og langt over middels interesse for hundetrening.
    • Takk for tips! Var vel egentlig den konklusjonen vi kom fram til og. Jaktlabradoren blir nok litt for mye hund. Har trent mye lydighet med huskyen vår, noe som er krevende da hun er lite mat/leke-motivert og mye ufokusert. Men det er utrolig gøy når de klarer det! Så en hund med litt mere fokus hadde vært å foretrekke i hvertfall😅 ser for meg at "flatten" hadde vært en fin mellomting! Litt vilter og ufokusert hund er en morsom utfordring!
×
×
  • Opprett ny...