Gå til innhold
Hundesonen.no

Høyt protein innhold eller ikke?


Nordpass
 Share

Recommended Posts

Hei, nå er jeg skikkelig forvirret og tenkte å høre med dere hvilken informasjon dere har. 

Vi har brukt Eukanuba puppy til valpen vår, den som er grain free. Det har fungert, vi har en kresen golden retriever som ikke har den beste matlysten alltid. Men pels, vekt og alt annet er helt supert. Men så fikk vi anbefalt om å gå over til en variant fra Eukanuba med mer protein innhold, noe vi tenkte var ok. Men så fikk vi reaksjon på dette, hvorfor vi forer hunden vår med det. Han er 10 måneder nå, og ser ikke ut til å ha noen problemer.

 

Ville bare høre hva deres erfaringer og meninger om protein innholdet i maten dere gir hunden? 

Har hørt mye skryt av Acana, men også at protein innholdet der er veldig høyt. (Vi har ikke tenkt til å bytte akkurat nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen raser skal ikke ha for med mye proteiner. Som f.eks dalmatinere.

Enkelte individer skal ikke ha for med mye proteiner pga. helsen. Som f.eks problemer med urinstein.
Så hva jeg velger for min hund er ikke så relevant for andre.

To av mine treningsvenninner har nå gått over til spesialfor med lite proteiner, da begge hundene deres har problemer med urinstein. Tidligere gikk de på for med masse proteiner. Det var uheldig for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...