Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Maskot
 Share

Recommended Posts

Har nettopp brukt en hel arbeidsuke på å legge opp program tiltenkt en grå elghund på fôr fra familiemedlemmer, til Morgenstemning og Fairytale av Rybak, og så går det opp for meg at psyche troll fra den psykedeliske legaliseringsbevegelsen stjeler planene mine og planter dem i hodet på en annen freestyle-utøver, som indre bilder, og prøver få denne utøveren til å tro at "visjonene" er dennes egne. Jeg har brukt en shitload med tid på å kreere det programmet der! Jeg planlegger bruke 4 år på å lære det inn. ..og så skal jeg møtes med at noen andre stjeler det på bakgrunn av indre visjoner fra psykedelikere som prøver drive meg til selvmord?! Jeg hater psychoer, og spesielt de grønne psykedelikerne som gjør alt de kan for å ødelegge meg. Fy ****. Det er akkurat nå. It ain't all love. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
6 hours ago, Wilhelmina said:

11 år gammel har frøkna plutselig funnet ut at å klore på ytterdøra fungerer kjempefint for å få oppmerksomhet når man kjeder seg! :teehe::rolleyes: 

Klart man finner frem gamle triks når man er blitt eldre. :lol: Rocky begynte å stjele sko igjen for å få oppmerksomhet. :bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte for en uke siden, og Radii har vært hos foreldrene mine siden. Idag kommer hun hjem, og jeg er veldig spent på hvordan der går! Hun er veldig glad i barn, men hun blir veldig stressa og skjønner ikke at hun må være forsiktig. Også vil hun helst stjele alt som kan stjeles (smokker, sokker osv). Håper det går seg raskt til ?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, laikamor skrev:

Fødte for en uke siden, og Radii har vært hos foreldrene mine siden. Idag kommer hun hjem, og jeg er veldig spent på hvordan der går! Hun er veldig glad i barn, men hun blir veldig stressa og skjønner ikke at hun må være forsiktig. Også vil hun helst stjele alt som kan stjeles (smokker, sokker osv). Håper det går seg raskt til ?

Gratulerer så mye, og riktig lykke til ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen tips til gave til hundepasseren min? Har ei venninne som passer den ene hunden min flere helger i året, når jeg er på jobb. Hun setter like mye pris på det som jeg, men jeg ønsker likevel å finne noe hyggelig å gi. Har dere noen tips? Det kan godt være hunderelatert, uten å være for obvious ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...