Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpebiting


Maddis
 Share

Recommended Posts

Har en nydelig corgivalp på 9 uker som vi hentet på mandag :) som vi allerede visste så biter de mye, særlig der de ikke skal. Har lest meg opp på hvordan lære henne å bite i andre ting, men problemet nå var at de skarpe valpetennene riftet ett skritt hånden min som begynte å blø litt. (Lite rift, typ mer ett hull)

Spørsmålet er må jeg ta stivkrampe bare av det?????‍♀️ Jeg har ikke tatt på 20 år (siden skoledagene) og den skal jo egentlig fornyes hver 10 år.. blir litt engstelig bare, og jeg har hatt hjernehinnebetennelse en gang før av andre grunner og leste at i verste fall kan man få det. Så burde jeg ringe legevakten?

Føler meg hysterisk egentlig siden det er så lite men iom at det ble hull i huden så blir jeg så usikker ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at gjeldende stivkrampesprøyte er alltid greit å ha, og særlig når man har hund. Jeg ville nok tatt den. Man kan alltid få bivirkninger av de fleste typer vaksiner, men det er heldigvis ekstremt sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte dit og hun mente det ikke var akutt å ta den pga små hull/skraper fra valpen.verre hvis den biter dypere ned og det blir tegn til infeksjon/hovent og rødt. Så da venter jeg til mandag og bestiller time til stivkrampe for å friske den opp da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...