Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger tips til forsikring?


Malilaura
 Share

Recommended Posts

Hei, skal forsikre blandingsvalp (bichon frise/malteser) som jeg henter veldig snart og blir altså ikke klok.. Har lest vilkårene og sjekket at det ikke er noe rasebegrensninger men får stor forskjell på forsikringene jeg har sjekket..

har forsølt kalkulatoren til både iF og gjensidige, og det er ca 2800kr forskjell, for ‘samme’ forsikringen. Er det noen som anbefaler den ene mer enn den andre eller burde jeg bare få for det billigste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://publisering.finkn.no/  kan du finne klagesaker på forsikring og hvor mye klager et selskap har fått. Jeg ville sjekket vilkårene nøye, også mot vilkår og priser hos Agria, som nok er det mest brukte forsikringsselskapet for dyr i Norge.

Om du har god råd til å ta høye uforutsette utgifter kan du også vurdere om det lønner seg å bare sette pengene til side på en egen konto som krisefond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig fornøyd med Agria i hvertfall. Aldri vært noe problem med utbetalinger derfra. Sist jeg sjekket var det heller ingen andre selskaper som hadde like høyt dekning for veterinær (60.000,-) men kan hende det har endret seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...