Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikersund


Paulina
 Share

Recommended Posts

Jeg er dessverre 100 prosent ufør og for syk til å jobbe og har også ledsagerbevis. Men jeg er ikke syk nok til handikap parkering.

Hva gjør dere da? Jeg slet innmari opp de lange bakkene på Vikersund til helga og er ikke frisk nok til å melde på der mere. Helsa mi takla det ikke. Hvordan gjør dere det?

Jeg vil ikke oppta handikap plassene siden det sikkert er andre som trenger det mere og jeg har heller ikke handikap bevis.

Endret av Paulina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, simira skrev:

Hvis du har mulighet for å gå handicapparkering der så må du selvfølgelig ta det. Da du snakket med arrangøren, sa du at du var handicappet?

Eventuelt spør om å få kjøre nærmest mulig for å laste av ihvertfall?

Jeg sa ikke det fordi jeg har ikke handikapp bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Paulina said:

Jeg sa ikke det fordi jeg har ikke handikapp bevis.

Det må du gjøre. Jeg er i samme situasjon (bare at jeg ikke er bra nok til å dra på arrangement med hundene i det hele tatt egentlig), og tar det jeg kan få i slike sammenhenger. Kontakt arrangør og si at du er handicappet men ikke har parkeringsbevis, og om de vil la deg parkere på handicap eller kjøre ting fram til inngang for avlasting.

Kravene for å få parkeringsbevis er jo så latterlige at de ikke dekker en brøkdel av de som trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...