Gå til innhold
Hundesonen.no

Bil og bur


Frk.J
 Share

Recommended Posts

Hei! Er på utkikk etter en praktisk bil med plass til et stort dobbeltbur (Ala variocage dobbel L-XL), med firehjulstrekk og helst 5 seter. Ikke noe minus om den er billig i drift heller, hehe. Må være en det er mulig å få kjøpt brukt billig. Har en subaru forester 2008 modell nå som er god å kjøre og tar seg bra fram, men den har ikke plass til større enn variocage dobbel M, og det blir for lite... Har sett på muligheten for tilpassing av bur, men Kela har ikke svart enda, men Aluconsolt skulle ha 9k for dobbeltbur til bilen min, og får kjøpt biligere variocage på finn, så tror ikke det blir aktuelt. Tips om gode burløsninger eller biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @LinLnevner så har eldre RAV4 bedre plass i bredden enn mange nye SUVer, men må opp på den karossen som 2008 modellen osv har (de eldre enn det igjen var mindre). Jeg hadde selv variocage dobbelt XXL i min, vil du se bilder så kan du søke opp tråden "vis meg din løsning med hundebur i bil" og se blant de siste sidene der :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...