Gå til innhold
Hundesonen.no

Offisiell Valpeshow?


Alina
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Menes gjerne offisielt som i med godkjente dommere etc. Ble ikke registrert noen resultater på dogweb når jeg stilte frøkna mi som valp i fjor i hvert fall. :) 

Edit; Var inne å kikket på terminlisten nå. Det at det står offisiell over valpeshow betyr at selve utstillingen er offisiell. Om du bytter til uoffisielle så ser du at det står Uoff.show og så valpeshow under om de har det også. 

Endret av Rocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke Valpeshow alltid uoffisiell? Altså at det aldri blir registrert i dogweb.

Trodde det var forskjellen mellom offisiell og uoffisiell. Er det ikke sånn at offisiell alltid blir registrert i dogweb, mens uoffisiell aldri blir registrert i dogweb?

Eller er jeg helt på bærtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 5/2/2022 at 3:36 AM, Alina said:

Men er ikke Valpeshow alltid uoffisiell? Altså at det aldri blir registrert i dogweb.

Trodde det var forskjellen mellom offisiell og uoffisiell. Er det ikke sånn at offisiell alltid blir registrert i dogweb, mens uoffisiell aldri blir registrert i dogweb?

Eller er jeg helt på bærtur?

Det stemmer, så offisiell/u.off handler kun om de andre klassene. Altså, junior/ungh/åpen/champion/vet. :) 
Det at det står valpeshow betyr bare at de har det på det arrangementet. 

Endret av Rocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...